به گزارش خبرگزاری ریتم؛ آیین بزرگداشت استادان فریدون حلمی و داود یاسری، روز سهشنبه ۹ دیماه با حضور هنرمندان و علاقهمندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
در این مراسم، بخشهایی از گفتوگوی تصویری استاد فریدون حلمی پخش شد و پس از آن اجراهای متعددی از جمله تکنوازی تنبک، گروهنوازی و دونوازیهای مختلف روی صحنه رفت.
فربد یداللهی در سخنانی مفصل، به بررسی تاریخ تنبکنوازی، نقش استاد حلمی در سازگری و جایگاه استاد داود یاسری در همنوازی و طراحی ریتم پرداخت و در پایان نیز به اجرای تکنوازی تنبک پرداخت.
در پایان این آیین، با حضور جمعی از اهالی هنر، هدایایی به رسم یادبود از سوی نهادهای فرهنگی به استادان حلمی و یاسری اهدا شد.























