کنسرت «پرنده آتشین» با اجرای ارکستر سمفونیک تهران و رهبری میهمان حامد گارسچی، جمعه و شنبه ۱۹ و ۲۰ دیماه در تالار وحدت روی صحنه میرود.
ارکستر سمفونیک تهران در آخرین اجرای پاییزی خود، طی دو شب ۲۷ و ۲۸ آذرماه، کنسرت «واگویهها» را با رهبری نصیر حیدریان در تالار وحدت روی صحنه برد.