ارکستر «رتوریک» به رهبری رضا مریوند سهشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۴ در تالار وحدت روی صحنه میرود و با اجرای سمفونی ۲۹ موتزارت، سمفونی ۴۵ هایدن و آثاری از شوبرت، بیزه، روسینی و آفنباخ میزبان دوستداران موسیقی کلاسیک خواهد بود.
ارکستر رتوریک به رهبری رضا مریوند شامگاه یکشنبه ۲۸ اردیبهشت در تالار وحدت به اجرای قطعاتی از ویوالدی، بیزه، روسینی و دیگر بزرگان موسیقی کلاسیک میپردازد.