• امروز : پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 25 June - 2026

سفارت کره جنوبی

19مهر
سفیر کره جنوبی این بار «جان مریم» را با ارکستر ایستگاه خواند

سفیر کره جنوبی این بار «جان مریم» را با ارکستر ایستگاه خواند

«کیم جون پیو» سفیر کره جنوبی در ایران، قطعه ماندگار «جان مریم» را در همکاری با ارکستر ایستگاه بازخوانی کرده است؛ طراحی و مدیریت پروژه بر عهده مهدی نوروزی بوده است.