• امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
  • برابر با : Wednesday - 24 June - 2026

ولفگانگ آمادئوس موتسارت

22شهریور
ارکستر سمفونیک تهران با «اکتبر ۱۹۰۴» به تالار وحدت رفت | مالر، موتسارت و شومان

ارکستر سمفونیک تهران با «اکتبر ۱۹۰۴» به تالار وحدت رفت | مالر، موتسارت و شومان

به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، ارکستر سمفونیک تهران در آخرین اجرای تابستانی خود شامگاه پنج‌شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ شهریور با رهبری نصیر حیدریان کنسرت «اکتبر ۱۹۰۴» را در تالار وحدت روی صحنه برد؛ برنامه‌ای با آثاری از مالر، موتسارت و شومان و تکنوازی کلارینت مینلی دانلیان.