در یکی از هیجانانگیزترین لحظات کنسرت، روزبه نعمتاللهی میکروفون را به حمید حامی سپرد تا این دو خوانندهی تکنیکی و شناختهشده موسیقی ایران، صحنه را به تجربهای ناب، احساسی و فراموشنشدنی برای مخاطبان تبدیل کنند.