پروژه ویژه «موسیقی در موزه» به عنوان بخشی از رویداد بزرگ «هنر و جنگ»، از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در موزه هنرهای معاصر تهران آغاز به کار میکند. این برنامه که با حضور گروههای مطرح موسیقی برگزار میشود، در نخستین گام خود میزبان کنسرت همنوایی با هنرمندی نوازندگان برجسته کمانچه و عود خواهد بود تا فضایی متفاوت را در قلب یکی از مهمترین مراکز هنری پایتخت خلق کند.
رضا دبیرینژاد، رئیس موزه هنرهای معاصر تهران، از برنامهریزی برای تداوم اجرای موسیقی در موزه با رویکرد آموزشی و تجربه هنرهای مدرن خبر داد؛ اجراهای یکساعته روزهای یکشنبه ساعت ۱۷ بهصورت عمومی و بدون بلیت برگزار میشود.