به گزارش خبرگزاری ریتم؛ خانه موسیقی ایران در پی اتفاقات اخیر کشور بیانهای منتشر کرد که متن آن بدین شرح است:
«کدام ایرانی و اساساً کدام انسان آزادهای از وضعیت امروز جامعهی ما خرسند است؟
آیا این شرایط اسفبار شایستهی ملت بزرگ ایران است؟!
کدام مسئول؟ کدام نهاد؟ کدام شورا و مجلس و کدامین تشکل دولتی و غیردولتی میتواند مدافع وضع موجود باشد؟
در اعتراضات سال ۱۴۰۱ رئیس محترم مجلس در نطقی متعهدانه از مردم معترض تقاضا کرد به اعتراضات پایان دهید تا اصلاحات اساسی به سرعت آغاز شود…، نهاد خانه موسیقی یکی از تشکلهایی بود که این درخواست را جدی گرفت و طی جلسات متوالی به تبیین آن تعهدات پرداخت… اما نه تنها کمترین تغییری صورت نگرفت و اصلاحی به میان نیامد بلکه سیاستهای غلط و بیتوجهیها به خواست عموم مردم شدت گرفت! ولی باز این مردم بودند که با صبوری و بزرگواری در جنگ ۱۲ روزه عزتمندانه پای تعهدات ملی و میهنی خویش ایستادند و به دنیا نشان دادند که ایرانی همواره سربلند و پیروز است.
پرسش اساسی این است که ملت ایران تا کجا باید در مقابل سیاستهای غلط دوام بیاورند و تا کی باید شمع وجودشان در پای بیعدالتیها و بیتوجهیهای مسئولان بسوزد؟
آقایان محترم، مسئولان بیدرایت آیا وقت آن نرسیده است که به خودآئید و از این راه خطا برگردید؟
فرصت زیادی باقی نیست؛ به راه صواب باز گردید!»























