تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
16

ممنوع الکاری یاسین ترکی

  • کد خبر : 15209
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
ممنوع الکاری یاسین ترکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، یاسین ترکی خواننده پاپ ، ترانه سرا ، تنظیم کننده و آهنگساز ایرانی است که با انتشار چند تک آهنگ توانست به شهرت برسد در شب گذشته ( سه شنبه ۴ خرداد ماه) در صفحه اینستاگرامی خود از ممنوع الکار بودن خبر داد. وی متولد ۱۳ دی ماه ۱۳۷۱ در […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، یاسین ترکی خواننده پاپ ، ترانه سرا ، تنظیم کننده و آهنگساز ایرانی است که با انتشار چند تک آهنگ توانست به شهرت برسد در شب گذشته ( سه شنبه ۴ خرداد ماه) در صفحه اینستاگرامی خود از ممنوع الکار بودن خبر داد. وی متولد ۱۳ دی ماه ۱۳۷۱ در تهران است .

یاسین ترکی که آثاری همچون خوبتم دیدم، خیلی جالبه، به من عادت کن، توافقی، بیا عوض کن، خالی بود دستم و بریز به هم را در سابقه کاری خود دارد و به عنوان تنظیم کننده و آهنگساز با خواننگان معروفی چون آرش و مسیح ، مهدی جهانی ، شهاب مظفری ، امیر عباس گلاب ، علی یاسینی، مهدی مدرس و آصف آریا همکاری کرده است .

ترکی در سال ۱۳۹۵ کل کار موسیقی فیلم سینمایی هفت معکوس به کارگردای مهدی خسروی را برعهد داشت. وی تاکنون درباره علت ممنوع الکار بودن خود توضیحی نداده است اما اذعان کرد شرایط غیرقابل تحمل است ولی برای خود برنامه ریزی دارد و  از ساخت سه آلبوم غیرایرانی با کمپانی های خارج از ایران خبرداد که به زودی منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rhythm.news/?p=15209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.